GenNeXt: η γέφυρα των SM Χαλκιαδάκης με το μέλλον!

Μεγάλωσαν μέσα στα χρόνια της οικονομικής κρίσης, εισέρχονται στην αγορά εργασίας με σχέδια και προσδοκίες, αντιμετωπίζοντας όμως συνθήκες πολύ πιο δύσκολες από τις αντίστοιχες των προηγούμενων δύο γενιών, μέσα σε ένα περιβάλλον ρευστό και ανταγωνιστικό όσο ποτέ πριν.

Είναι ωστόσο γεμάτοι όνειρα, δεξιότητες, ενέργεια και διάθεση για δουλειά, αυτό είναι το πιο σημαντικό και αναντικατάστατο κεφάλαιό τους. Είναι οι νέοι της “Generation Z”, που έχουν ανάγκη από ενθάρρυνση, ευκαιρίες, εμπειρίες και συμμετοχή στη δράση της αγοράς.

Τα Super Market Χαλκιαδάκης δεν προσπαθούν απλά να δίνουν ευκαιρίες στους νέους. Προσπαθούν να τους φέρουν στο προσκήνιο και να τους δώσουν χώρο να αναπτύξουν περισσότερο τις δυνατότητές τους. Οι νέες και οι νέοι εργαζόμενοι σήμερα θα είναι τα βασικά επιχειρησιακά στελέχη αύριο.

Η εργασιακή κινητικότητα και η διαρκής βελτίωση των δεξιοτήτων είναι κανόνες στο ανταγωνιστικό πεδίο του 21ου αιώνα. Επενδύοντας στο νεανικό ανθρώπινο δυναμικό μια επιχείρηση επενδύει με αξιώσεις στο μέλλον. Για αυτούς τους λόγους τα SM Χαλκιαδάκης έθεσαν σε τροχιά το πρόγραμμα “GenNeXt-Χαλκιαδάκης”.

Όλες και όλοι οι εργαζόμενοι των Super Market Χαλκιαδάκης με ηλικία από 18 ως 25 ετών βρέθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα τμηματικά στις κεντρικές εγκαταστάσεις της εταιρείας και ενημερώθηκαν για τη συγκρότηση, τη δομή, τη λειτουργία της συνολικά, ξεναγήθηκαν στα επιμέρους τμήματα και ασκήθηκαν σε ομάδες σε επιμέρους επιχειρησιακά σενάρια.

Συνάντησαν από κοντά τον κ. Μηνά Χαλκιαδάκη, ο οποίος τους καλωσόρισε στην οικογένεια Χαλκιαδάκη, τους έδωσε χρήσιμες συμβουλές για το επαγγελματικό τους μέλλον και τους ευχήθηκε καλή σταδιοδρομία. Στη συνέχεια, στο πλαίσιο ενός ενδιαφέροντος business game δούλεψαν σε ομάδες με στόχο να συνθέσουν αναλύσεις και προτάσεις πάνω σε θέματα marketing, εξυπηρέτησης πελατών, διαχείρισης προσωπικού και ψηφιακής εταιρικής επικοινωνίας.

Τέλος, είχαν τη δυνατότητα να παρουσιάσουν τις προτάσεις τους, να συζητήσουν, να ενημερωθούν και να ανταλλάξουν απόψεις με τα ανώτερα επιχειρησιακά στελέχη της εταιρείας.

Με αυτό τον τρόπο, οι εμπειρίες και τα οφέλη υπήρξαν σημαντικά, αλλά κυρίως αμφίπλευρα. Οι νέες και οι νέοι της οικογένειας των SM Χαλκιαδάκης απόκτησαν μια μεγάλη εικόνα της επιχειρησιακής λειτουργίας και των σύγχρονων απαιτήσεων του σχεδιασμού σε κρίσιμους τομείς δράσης μιας εταιρείας.

Η διοίκηση και τα στελέχη της εταιρείας είχαν την ευκαιρία να λάβουν από πρώτο χέρι τις εντυπώσεις, τις απορίες, τις ιδέες και τις παρατηρήσεις ενός πλήθους πολύ νέων ανθρώπων που ως εργαζόμενοι, καταναλωτές και πολίτες αντιμετωπίζουν συχνά διαφορετικά τα καθημερινά προβλήματα από όσους ανήκουν σε μεγαλύτερες γενιές.

Αυτή η αμφίπλευρη ανταλλαγή εμπειριών και ιδεών είναι μια πολύτιμη πρώτη ύλη που από τη μια μεριά ομογενοποιεί και ισχυροποιεί τους συνεργατικούς δεσμούς μέσα στην οικογένεια των SM Χαλκιαδάκης, κι από την άλλη καταλήγει ευεργετικά στους ίδιους τους τελικούς αποδέκτες των υπηρεσιών, τους καταναλωτές.

Τόσο οι νέες και οι νέοι εργαζόμενοι θα επιστρέψουν στις εργασίες τους με πολύ ευρύτερη αντίληψη για το αντικείμενό τους και μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση, όσο και τα στελέχη της Χαλκιαδάκης ΑΕ θα ενσωματώσουν στον σχεδιασμό και τη λειτουργία των καταστημάτων τις πολύτιμες ιδέες και παρατηρήσεις των νέων παιδιών.

Και επειδή αυτό ήταν μόνο η αρχή, έχει ήδη δημιουργηθεί ψηφιακή ομάδα επικοινωνίας για την δράση GenNeXt, με σκοπό να είναι σταθερή η ροή των ιδεών, των παρατηρήσεων και της έμπνευσης από τους νέους εργαζόμενους προς τη διοίκηση.

Σε δήλωση της η Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας, κυρία Χριστίνα Χαλκιαδάκη ανέφερε: «Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές ευχαριστίες μας στις νέες και τους νέους που συμμετέχουν στο πρόγραμμα GenNeXt, για τον ενθουσιασμό, τις καινοτόμες ιδέες και το ενδιαφέρον τους και να τους διαβεβαιώσουμε ότι αυτή η γέφυρα επικοινωνίας θα είναι πάντα ανοικτή.

Είμαστε υπερήφανοι για εσάς και σίγουροι ότι θα κάνετε τα όνειρα σας πραγματικότητα! Θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε ενωμένοι, με σεβασμό σε κάθε εργαζόμενο και πάνω απ’ όλα, στον καταναλωτή!»

Για περισσότερες λεπτομέρειες για τις δράσεις των super markets Χαλκιαδάκης, επισκεφτείτε το link: https://www.xalkiadakis.gr/el/nea

Ελέγξτε επίσης

Εγκαινιάστηκε το νέο, «πράσινο» σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης maX στις Πατέλες

Περισσότεροι από 5.000 κωδικοί σε προσφορά – Όλα τα προϊόντα σε μια στάση Με τις …